Oznámení

  • Oznámení ke dni 3.8.2016 - Oznámení o ukončení servisních služeb ICT.
  • Chtěli bychom informovat všechny naše zákazníky, že firma IT Partner (Hruška Václav, IČ: 76184544), ukončila svoji činnost v oboru poskytovaní ICT servisních služeb ke dni 3.8.2016 a kompletní portfolio zákazníku předala novému poskytovateli: pan Michal Gyurkovský (IČ: 04361466).
  • Firma IT Partner (Hruška Václav, IČ: 76184544) poskytuje od 3.8.2016 pouze tyto služby: Tvorba webových stránek, eshopů, webové aplikace na zakázku, internetový marketing a webhosting.
  • Níže také přikládáme naše servisní podmínky které byly platné do 3.8.2016.

Servisní podmínky, které stanovují základní pojmy vztahu mezi zákazníkem a dodavatelem služeb platné do 3.8.2016

  1. zákazníka vždy informujeme o zjištění závady a následujícím postupu a cenové kalkulaci před provedením servisu
  2. vždy vyčkejte, než Vás bude technik kontaktovat s vyjádřením k možnostem opravy zařízení
  3. informace ohledně vaší zakázky získáte na tel. čísle technika: 739 277 717 viz. kontakt
  4. příjem a výdej zařízení, u kterých byl proveden servis je vždy výhradně na adrese: viz. kontakt
  5. informace ohledně opravy sdělíme cca do 72 hod (pracovní dny) v ojedinělých případech i déle
  6. pokud se bude jednat o složitější opravu nebo HW opravu je pravděpodobné, že analýza závady nebo oprava bude provedena cca do 1-6 týdnů některé díly je nutno objednat ze zahraničí, tímto se prodlužuje také provedení servisu
  7. předáním zařízení k servisu zákazník souhlasí s tím, že v případě potřeby bude zařízení dále předáno našemu obchodnímu partnerovi dodavateli ICT servisu
  8. analýza závady je zpoplatněna dle ceníku (analýzu zákazník neplatí se v případě odsouhlasení servisu)
  9. upřesňující informace pro „Servisní výjezd“. Technik přijede na předem dohodnutou adresu a provede diagnostiku zařízení, přičemž jednodušší a časově méně náročné závady odstraní na místě. Výjezd technika k zákazníkovi je obvykle následující den, ve kterém došlo k nahlášení závady – vyplnění online formuláře nebo telefonická domluva.
  10. Není-li možné závadu odstranit na daném místě (např.nezbytná výměna klíčových HW součástí), bude předmětné zařízení po konzultaci se zákazníkem odvezeno na provozovnu, kde bude opraveno a následně přivezeno zpět k zákazníkovi
  11. těmito servisními podmínkami se řídí práce prováděné jako servisní práce a opravy. (viz. ceník)
  12. při zadání zakázky vystaví osoba, která přijala servisní zakázku – „Servisní list“. Součástí servisního listu je vymezení předmětu zakázky, termín dokončení zakázky (pokud lze určit) a předběžná cena zakázky (pokud lze určit). (viz. ceník).
  13. Zákazník zároveň při objednání služeb souhlasí s obchodními podmínkami a s ceníkem služeb (viz. ceník)
  14. cena zakázky sestává ze tří položek, ceny za identifikaci závady, ceny za opravu a ceny za náhradní díly. V případě, že zákazník odmítne provedení opravy ve fázi identifikované závady, bude požadována úhrada za poskytnou službu – identifikace závady – jednotný poplatek ve výši (viz. ceník) a případně pokud se bude jednat servisní výjezd mimo Hradec Králové + doprava (viz. ceník). Jedná se o kompenzaci vzniklých nákladů při diagnostice závady
  15. zákazník akceptuje překročení předběžné ceny zakázky maximálně o 10%. Pokud dodavatel zjistí, že cena zakázky bude vyšší o více než 10% než bylo dohodnuto, oznámí toto zákazníkovi a počká na jeho schválení. Dobou, po kterou se čeká na schválení zvýšení ceny zakázky, se prodlužuje termín dokončení. Všechny ceny jsou konečné (nejsme plátci DPH)
  16. na výrobky dodané v rámci provedených oprav či servisních prací se poskytuje záruka dle Občanského, resp. Obchodního zákoníku, zpravidla 24 měsíců. Na provedené opravy a servisní služby je poskytována záruka 3 měsíce
  17. místem záruční opravy je prodejna (provozovna), kde byl výrobek zakoupen (opraven). Pokud zákazník potřebuje provést opravu v místě, účtuje se pouze doprava. (viz. kontakt)
  18. u zákazníků, kteří mají podepsanou servisní smlouvu, se ceny řídí dle specifikací ve smlouvě
  19. pokud zákazník nevyzvedne zařízení, u kterého byl proveden servis nebo analýza nejdéle do 60 dní, bude zařízení připraveno k prodeji. Toto je běžný postup, který mají i ostatní servisy. Tímto krokem budou uhrazeny náklady spojené za servis nebo analýzu závady a zákazníkovi tak nevzniknou žádné dlužné částky za provedení servisu nebo analýze zařízení
  20. zákazník musí uvést přesnou závadu, kterou žádá opravit. Pokud bude provedena oprava a zákazník nebude s opravou spokojen – nebude opraven problém, který zákazník nespecifikoval, tak v některých situacích nemusí být zákazníkovi uznána reklamace
  21. Zákazník je povinem vždy převzít servisní protokol při přebírání a vrácení zařízení
    Při převzetí zařízení je zákazník povinen zkontrolovat stav zařízení a jejich kompotentů. Pokud budou jakékoliv nesrovnalosti se zařízením, tak zákazník je povinen neprodleně kontaktovat servisního technika a to nejdéle však do 3 měsíců od předání zařízení
  22. Odkaz na stránku - řešení sporů
        
    Servisní podmínky platné od 1.1.2016 do 3.8.2016.

Naše reference

Jak dlouho se na projektech pracovalo a kolik to stálo ? Prohlédněte si ukázky konkrétních prací.

Co o nás říkají klienti ?
„ Rádi bychom velmi ocenili spolupráci s firmou IT Partner, která pro nás spravuje elektronické rozhraní pro náš univerzitní výzkum. Od vývoje samotné aplikace, přes řešení dílčích problémů či změn – vždy jsme se mohli spolehnout na vysokou kvalitu poskytovaných služeb. “
PhDr. Dalibor Kučera, Ph.D.,
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
„ Nejvíce na spolupráci s firmou IT Partner oceňujeme úsporu času; veškeré podklady byly vždy zpracovány do takové míry, že naše součinnost byla vyžadována minimálně. Díky výborným zkušenostem jsme se rozhodli ve spolupráci pokračovat i po skončení zadaných projektů. “
Vojtěch Šlesinger,
HK Investment s.r.o
„ Služby pro naši společnost Strojírny Holding, a.s. považujeme za velmi profesionální.Vaše reakce k jakémukoliv problému, řešíte operativně, tedy ihned. Naše společnost může Vaše služby jen doporučit. Jsme rádi, že právě vaše firma nám poskytuje služby. “
Jana Beková,
Strojirny Holding a.s.
„ Jsme klienty firmy IT Partner již několik let a na spolupráci si ceníme především profesionálního přístupu, flexibility a upřímného zájmu najít vždy to nejlepší řešení, které odpovídá potřebám naší společnosti. “
Bc. Renata Tišerová,
Medical Gate spol. s r.o.
„ S firmou IT Partner spolupracujeme již přes 5 let a velmi jejich služby doporučuji. Kromě profesionality této firmy si především cením její spolehlivosti a zodpovědnosti. “
Karel POHNER,
Agentura Pohner - eSelect s.r.o.
„ Pro naše klienty vždy hledáme spolehlivého a fungujícího dodavatele webových služeb a toho jsme našli ve společnosti IT Partner. “
Jakub Vít,
JV conusulting.cz
„ Perfektní profesionální rychlé, vždy příjemné jednání a výborně odvedená práce v dohodnutých termínech. “
Mgr. Soňa Šplíchalová,
Happy Life Pilates s.r.o.
„ Vždy ochotni poradit s jakýmkoliv problémem, profesionální přístup. Naše webové stránky byly vytvořeny podle našich představ. Děkujeme. “
Lenka Roupcová

Máte zájem o naše služby ?

Kontaktujte nás

Naše služby v klíčových slovech

Webové stránky

  • Tvorba webových stránek
  • Vytvoření grafického designu
  • Rekonstrukce starých webů
  • Moderní, jednoduché a přehledné
  • Mobilní - responzibilní weby

Přehledné e-shopy

  • Tvorba přehledných a ziskových e-shopů
  • Jednoduchá administrace eshopu
  • Systém pro řízení skladových zásob
  • Automatické generování faktur
  • Zvýšení návštěvnosti eshopu

Webové aplikace

  • Tvoříme webové aplikace na zakázku
  • Redakční a informační systémy
  • Aplikace pro analýzu dat, databázové aplikace
  • Zpracování návrhu webového projektu
  • Grafické - interaktivní mapy objektů

Doplňkové služby

  • Instalace bezpečnostních certifikátů SSL
  • Implementace platební brány, SMS brány
  • Zpracování návrhu webových projektů
  • Odvirování webů, webových aplikací

Internetový marketing

  • Propagace Vašich internetových stránek
  • PPC reklamy (Google, Seznam, Facebook)
  • Profesionální konzultace, správa kampaní
  • Copywriting, texty na zakázku

Webhostingové služby

  • Kvalitní webhosting pro Vaše webové stránky
  • Www domény (cz, com, eu, net, org, sk, pl ...)
  • Individuální webhosting, Linux, Cloud, VPS
  • Převod online dat, webhostingové služby
Základní informace
Kontaktujte nás

© 2010 - 2018 Všechna práva vyhrazena. Obsah toho webu nesmí být v žádném případě bez písemného souhlasu dále publikován | AŘP | Oznámení
IT Partner - Telefon: +420 734 331 371 | Email: itpa@itpa.cz | Web: www.itpa.cz | Mapa stránek | Kontaktní údaje | Adresa: Bieblova 38/2 Hradec Králové 500 03 Česká republika

K poskytování služeb a správné funkčnosti tyto webové stránky používají soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Pokud nesouhlasíte, prosím, opusťte tyto stránky - více informací.

Zpracováváme osobní údaje dle směrnice EU - GDPR | GDPR informace